Klachtenregeling

Natuurlijk doen wij en u er alles aan om de behandeling en het contact zo vlot en prettig mogelijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat u een klacht heeft over de behandeling van uw oefentherapeut. Een andere mogelijkheid is dat u ontevreden bent over de manier waarop uw oefentherapeut of zijn collega met u omgaat. Dan is het goed om uw klacht kenbaar te maken. Niet alleen voor uzelf, maar ook voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de oefentherapie.

Heeft u een klacht? De eerste stap voor u is een gesprek aangaan met uw zorgverlener. Het is goed mogelijk dat die niet beseft dat u ontevreden bent en waarover. Er kan sprake zijn van een misverstand. Vaak leidt zo’n gesprek al tot een oplossing.

Het kan zijn dat een gesprek geen of niet voldoende oplossing biedt. Of er is een goede reden om geen gesprek aan te willen gaan. Dan kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure. De Klachten en geschillenregeling Paramedici, waar M’Praktijk Oefentherapie bij aangesloten is, biedt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Via de website www.klachten loket paramedici.nl vind u nadere informatie, het meldformulier en uitleg over de procedure. Komt u er niet uit of heeft u nadere vragen, dan is het ook mogelijk om het klachtenloket via de mail of telefonisch te benaderen.

Voor vragen of meer informatie:
e: info@klachtenloketparamedici.nl
t: 030 310 09 29 (bereikbaar van ma t/m vr 9.00 tot 12.30 uur)

Hilversum

Gezondheidscentrum Casa Cura
Neuweg 27
1211 LV
035 642 43 88
info@mpraktijk.nl

Muiden

Burg. de Raadtsingel 15A
1398 BE
0294 418 322
info@mpraktijk.nl

Weesp

Gezondheidscentrum Weesp
C.J. van Houtenlaan 1E
1381 CN
0294 418 322
info@mpraktijk.nl